poniedziałek, 4 stycznia 2016

Od Rin Cd Magnus


Chłopak zabronił mi otwierać oczy, mimo ze byłam bardzo ciekawska to nie otworzyłam ich do samego końca.
Gdy Magnus wreszcie pozwolił mi je otworzyć bylem ciekawa o co tyle hałasu. Otworzyłam oczy znajdowaliśmy się na górze Big Bena,nigdy tu nie byłam.
Po chwili wyjrzałam przez małe okienko było widać cały Londyn. Niesamowite uczucie znajdować się tak wysoko. Na dachach był śnieg co dawało temu wszystkiemu ogromnego uroku Cięzko było oderwać wzrok
-I jak podoba Ci się ?
-Jest pięknie,nigdy tu nie byłam jeszcze,jak ty ?
-Ma się swoje wtyki ..
-To Co spędzisz ze mną Sylwestra ?
-Tak.. ale nie dlatego ze mnie tu zabrałeś,tylko dlatego iż i tak nie mam planów a miło będzie go spędzić z kimś a nie samej

<??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz