piątek, 15 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Laury

Po pracy ogarnąłem się i zjadłem po czym gdy Laura zmywała objąłem ją w pasie i pocałowałem delikatnie po szyi. Potem potem delikatnie odsłoniłem jej ramię i musnąłem
-A Tobie Co ?
-Nie mogę po prostu chcieć się nacieszyć ..
Odwróciła się i pogładziła dłonią moją brodę
-Zarastasz kotku ..
-Wiem ale wyglądam seksownie ..
Przewróciła oczami po czym pokiwała przeczacą
-Wyglądasz staro ..
-Mam 24 lata no sorki
-A wyglądasz na 29 z ta brodą
-Nie załamuj mnie ..
-Serio .. idz się ogolić
-No dobra
Wróciłem się do łazienki nałożyłem pianki wziąłem maszynkę ogoliłem się po czym spłukałem wodą,posmarowałem balsamem a potem wodą po goleniu i wyszedłem z łazienki
-I Jak ?
-O razu lepiej
Wziąłem ją na ręce posadziłem na blat,dziewczyna rozłożyła nogi i zacząłem ją całować najpierw delikatnie .. odsunąłem kosmyk włosów z jej szyi i pocałowałem po chwili ponownie nasze usta się ze sobą zetknęły i pocałunek był namiętny ..

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz