poniedziałek, 25 stycznia 2016

Od Camerona Do Isabelle


Przez kolejne kilka dni nie wychodziłem z domu nagrałem jakieś Q&A i montowałem stre filmiki aby udostępnić je na kanał. Miałem coraz więcej widzów. Uśmiechałem się sam do siebie.
W końcu po tycz trzech dniach niewytykania nosa z domu postanowiłem nakręcić
DAILY VLOGA. Wziąłem kamerę i udałem się do sklepu,zrobiłem zakupy potem wziąłem deskorolkę i spotkałem się ze znajomymi nagrałem kilak fajnych ujęć.
Nagle przyjechała jakaś dziewczyna,jeździła kapitalnie,podjechałem do niej i zatrzymałem się
-Cześć,mogę zająć minutkę ?
-Jasne co chcesz ?
-Jestem Cameron może kojarzysz z YT,fajnie jeździsz mógłbym nagrać kilka ujęć zrobić ?
-Jasne,jestem Isabelle ale możesz zwracać się Isa albo Bella
-Oki Bella to jeździj sobie a ja zrobię swoje
Dziewczyna widać że miała styl i klasę moim znajomym kopary opadły uśmiechałem się sam do siebie nagrywając
-Pokarzesz co uwieczniłeś ?
-Jasne .. ładnie to obrobimy .. -uśmiechnąłem się
-Masz rękę do nagrywania ..
-Wiem .. może chcesz pojeździć ze mną po mieście troszkę ? Możemy po drodze na kawę zajechać albo pizzerii ?

<Isabelle>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz