czwartek, 21 stycznia 2016

Od Diany cd Hache

Spojrzałam na niego....
- wow - powiedziałam w końcu
- co - zapytał patrząc na mni
- Hache miał dziewczyną i tęskni za nią woooooow - zaśmiałam się
Ten chłodno na mnie spojrzał
- i co sie rychasz - zapytał podnosząc brew
- nie nic z niczego po prostu to ciekawe myślałam ze taki ktos jak ty nie miał dziewczyny no chyba ze tylko do ruchania - zaśmiałam się
- a patrz Ze sie myślałaś - powiedział
- no nie obrażaj się - powiedziałam
Położyłam głowę na ramieniu myśląc
- szczerze to w życiu miałam chyaa z dwóch chłopaków - zaśmiałam sie jakby z ironią
On spojrzał na mnie
- ty?  Ty tylko dwoch?
- tak jakos wyszlo po 2 nie chciałam miec więcej chłopaków - mruknęłam
-dlaczego? 
-dwóch  zdradzało mnie z innymi - powiedziałam - i potem zrozumiałam ze juz wole byc sama niz być zdradzana
Hache?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz