czwartek, 21 stycznia 2016

Od Hache Cd Diany

Dziewczyna otworzyła mi drzwi była w szlafroku . była chyba zła ze dzwoniłem bo nie ściągałem reki z dzwonka puki mi nie otworzyła.
-Poczekać nie mogłeś ?
-Nie musiałem Cie czarna podenerwować
-Właź i nie gap się tak już ..
-Po coś mam oczy nieprawdaż
-Zamknij się .. bo wyjdziesz
-Jeszcze nie wszedłem .. nawet jeśli wiesz o czym mowa ..
-Zbok
-To ty to powiedziałaś,a nie ja więc to ty masz chyba dziwne myśli
-Oh jaki cwaniaczek się robił z ciebie dasz mi się ubrać .
-Dla mnie to sobie nago możesz paradować ..
-W twoich snach ..
-Dobra .
Wróciła do łazienki poczekałem siedząc na kanapie .
Gdy wróciła .. usiadła obok włączyła Tv
-Co robiłeś wczoraj ?
-Poszedłem do Cassie
-Twoja dziewczyna ?
-Nie .. jeszcze nie
-Jeszcze ? a chciałbyś ?
-Nie wiem ..
-Czemu ?
-Bo chyba jeszcze nie wylizałem się po swojej byłej ..

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz