niedziela, 17 stycznia 2016

Od Laury cd Nikodema

Spojrzałam Nikodemowi w oczy. Położyłam dłonie na jego policzkach i delikatnie pocałowałam go w dolną wargę. Na koniec ją przegryzłam. Chłopak odsunął lekko bluzkę z obojczyka i zaczął całować od niego az za ucho. Zostawił mi pare malinek po tym. Uśmiechnęłam się lekko a on to odwzajemnił.
Zdjęłam chłopakowi koszulkę spojrzałam na jego wszystkie blizny i stare rany. Położyłam dłoń gdzie ostatnio go przy mnie postrzelili gdy dotknęłam tej rany jakby wszystko stanęło mi przed oczami i to w sekunde. Ale wróciłam szybko do siebie. Ponownie pocałowałam go w usta położyłam dłonie na jego torsie. Opuszkami palców i nawet paznokciami lekko jeździłam pi jego tprsie. Zaczęłam całować jego szyję ramiona klatkę piersiową i brzuch i znowu wróciłam do jego szyji. Wzięłam w zęby jego płatek ucha i lekko przegryzlam
- kocham cię - szepnęłam mu do ucha
Pocałowałam go w policzek. Położyłam rece na jego szyji
Niki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz