środa, 20 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Laury

Poszedłem z Laurą na parkiet daw no już nie tańczyłem ,ale tego się na szczęści nie zapomina.
Rytm głośnej muzyki,po czym kilka zerknięć na innych tancerzy małe podpowiedzi Laury po 2 piosenkach znowu na parkiecie czułem się jak ryba w wodzie. Taniec to jakby nie było jedna z moich mocnych stron . Rin to świetna tancerka i nie pozwoliłaby abym jako jej brat poruszał się jak kaleka.
Laura widać,tez czuła się jak ryba w wodzie. Zdziwiło mnie jak poruszyła temat wieku ale uznała że jej to w cal nie przeszkadza Nagle otarła się o mojego przyjaciela nie wiem czy przypadkiem czy niechcący. Ale on już od dłuższego czasu był "czujny" Obróciła się do mnie tyłem moje dłonie spoczęły na jej biodrach i szepnąłem jej do ucha ..
-Cwaniara ..
-O c Ci chodzi ..
-Ty już dobrze wiesz jak przytrzymać faceta na krótko ..
Zaśmiała się i tańczyliśmy dalej ..
Potem poszliśmy na kanapy,Laura usiadła mi na kolana. Uśmiechnąłem się sam do siebie wziąłem łyk Drinka. Nagle podszedł do nas mój kolega z pracy ze swoją narzeczoną
-Hej Nikodem
-Cześć Brad .. Laura to jest Brad a to jego narzeczona Nancy
Nancy to zgrabna dziewczyna o czarnych włosach miała na sobie czerwoną sukienkę i szpilki a włosy miała spuszczone na ramiona jej cera była opalona. Dziewczyny się przywitały Nancy usiadła Bradowi na kolana
Przez chwilę rozmawialiśmy ..
-Niedługo ja i Nancy bierzemy ślub .. więc Nik wpadniesz ?
-Nie wiem a kiedy ?
-W przyszłym tygodniu w piątek jest wieczór kawalerski a w sobotę ślub
-Świetny pomysł kochanie .. morze Laura wpadła by na wieczór panieński ?chyba byście razem przyszli co ?
Laura spojrzała na mnie ..
-Możemy .. ?
-No tak .. -pogadamy
-To zaproszenie oficjalne dostaniesz w poniedziałek ..
-Oki
Wstali i poszli na parkiet a my zrobiliśmy to samo
Potem ja tańczyłem z Nancy a Brad z Laurą ..

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz