środa, 20 stycznia 2016

Od Hache Cd Cassie

Nie sądziłem,ze kobiety są aż tak delikatne ponieważ by od razu straciła przytomność. Zaniosłem ją na kanapę w barze nieco tak się ocknęła ale potem znowu mi odleciała. Zamówiłem taksówkę i pojechaliśmy do mnie.
Cały czas byłem zły,że nie przywaliłem temu kto na nią wpadł. Zapłaciłem za taksówkę i zaniosłem do siebie położyłem na kanapie w salonie.
Poszedłem do kuchni po kilku minutach usłyszałem jękł wróciłem do Salonu Cassie siedziała popatrzyłem na nią z ukosa
-Jakaś ty delikatna ..
-Bawi Cię to ?
-Nie .. tego nie powiedziałem ktoś na Ciebie pada upadasz i od razu Cie nie ma.. a Nikodem mówił ze taka twarda Kobieta z Ciebie
-Czemu o nim wspominasz ?
-Bo dostałem wiadomość,ze zamierza wrócić do Londynu .. z reszta mniejsza o to czegoś Ci potrzeba ?
-Proszę wody .
Wziąłem szklankę i podałem jej upiła kilka łyków
-Gdzie jestesmy ?
-U mnie w domu .. tak wiem bałagan mieszam tu sam ale no wiesz.
-Taaa .. a co to jest ?
-wskazała na 2 kg worek z białym proszkiem
-To odzywki na siłownie
-Faszerujesz się ty ?
-Nie czasem .. tylko .. oświecam Cię motor został pod klubem auem nie poruszam się więc zostajesz tutaj .. na noc
-Ale ..
-Nie słucham Cię czuj się jak u siebie

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz