czwartek, 21 stycznia 2016

Od Cassie CD Hache

-Smaczne... nigdy takiego czegoś nie jadłam-powiedziałam.
Wzięłam kolejny "kawałek". Tak mi smakowało, że zjadłam wszystko przed chłopakiem. Musiałam się trochę ubrudzić, bo ten się zaśmiał.
Zarumieniłam się i szybko wytarłam. Chcąc ukryć zawstydzenie wzięłam talerz i go umyłam.
Zdążyłam położyć naczynie na suszarkę, a poczułam jak Hache "obejmuje mnie", po czym zaczyna myć swój talerz blokując przejście rękami. Uśmiechnęłam się lekko i przeszłam pod jego rękami.
Ten zdążył odłożyć naczynie i zamknąć szafkę, po czym złapał mnie na rękę i przyciągnął do siebie. Wystawił usta do całowania, ja uśmiechnęłam się, pocałowałam rękę i położyłam na jego twarzy. Następnie odsunęłam się i ruszyłam do salonu seksownie ruszając biodrami.

Hache?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz