czwartek, 21 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Laury

Popatrzyłem na Laurę i na tamtego chłopaka,skrzywiłem się widząc ja go przytula,nieświadomie nawet zacisnąłem pięści na które spojrzałem rozluźniłem je po czym dokończyłem drinka. Wziąłem głęboki wdech moja klatka piersiowa uniosła się a potem opadła. Wstałem i niechętne podszedłszy do nic przerywając jakby rozmowę i taniec.
Laura z dość sporym entuzjazmem przestawiła nas sobie
-poznajcie to jest Manu a to Nikodem
-Cześć,spokojnie stary znamy się z Laurą od dobrych czterech lat ..
Spojrzałem na niego .. po czym odpowiedziałem chłodno .. bo nie chciałem udawać
-Nie musisz mi się tłumaczyć ..
-Okey ..
Szepnąłem do Laury ..
-Zaraz wracam ..
Udałem się przed klub właśnie Brad akurat wypalał papierosa ..
-Palisz ?
-Tego świństwa nie ale masz ogień ?
-Mam
Wyjąłem lufę i zbitkę wepchnąłem i podpaliłem
-Ach,no tak .. -mruknął Brad ..
-Coś nie tak ?
-Zazdrosny ?
-Ani trochę -powiedziałem t tak pewnie,ze sam w to uwierzyłem ..

<Laura>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz