poniedziałek, 25 stycznia 2016

Od Rin Do Hugh'a


Dzisiaj rano,obudził mnie Raizo,szczekał niespokojnie chodząc po mieszkaniu.
Przez chwilę,pomyślałam,że nie jestem sama,ale jednak uświadomiłam sobie że to niemożliwe. Nikodem już dawno opuścił Londyn a ja nadal tęskniłam za bratem. Wstałam po czym wyjrzałam na przedpokój gdzie stał pies i szczekał.
-Raizo uspokój się zaraz pójdziemy na dwór
Wyjęłam ubrania z szafy po czym je wyprasowałam wybrałam czarne przedarte rurki białą bokserkę i czerwoną koszule w kartkę. Poszłam do łazienki wzięłam prysznic przeczesałam włosy i zrobiłam delikatny make-up. Wyszłam z pomieszczenia założyłam buty za kostkę i wzięłam smycz do ręki po czym otworzyłam drzwi. Raizo wyszedł zbiegł na dół a ja zamknęłam mieszkanie. Posząłm z nim do parku aby trochę pobiegał z innymi psami.
Psami nagle zobaczyłam jak bawi się z dość interesującym psem a jakiś chłopak ich obserwuje. Podeszłam do niego Akita dogadywał się z Raizo
-To twój pies ?-usłyszałam
-Tak ..
-Widzę,że się polubił z Hachiko
-ładne imię mój wabi się Raizo
-Ja jestem Hugh
-Rin .. miło mi -podałam mu rękę po czym usiadłam obok na ławce
-Często tu przychodzisz ?
-Czasami .. jak mam czas .. a ty ?

<Hugh>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz