piątek, 22 stycznia 2016

Od Cassie CD Hache

-Tiaaa jeszcze czego-zaśmiałam się.
Ten się uśmiechnął.
-Teraz wygram-powiedziałam pewnie.
-Jasne...-odparł.
No i przegrałam, chyba za dziesiątym razem udało mi się wygrać...fartem.
-Haha, wygrałam!-zawołałam jak małe dziecko.
-Fart-mruknął.
-Nie chcesz się przyznać do przegranej-wstałam..on też.
-Cieszysz się jak dziecko-powiedział.
-A ty jesteś zazdrosny.
-Nie.
-Tak.
-Nie.
I tak dalej. W końcu chłopak popchnął mnie na kanapę i przytrzymał nogi.
-Taaaaaak-zaśmiałam się.
Oparł ręce obok mojej głowy.
-Nie-odparł.
Przybliżyłam twarz do jego.
-Tak-szepnęłam.
Popchnęłam jego rękę i się przesunęłam. Ten szybko podparł się, a by nie upaść. Zaśmiałam się i klepnęłam go w tyłek.
-Zazdrościsz-szepnęłam mu do ucha.

Hache?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz