piątek, 22 stycznia 2016

Od Hache Cd Diany

Popatrzyłem na nią,nie ukrywam lubiłem ją była dla mnie przyjaciółką. I to bardzo mi odpowiadało. Wysłuchałem ją podrapałem się po szyi po czym zastanowiłem
-Czyli za każdym razem angażowałaś się emocjonalnie
-Rąk a ty nie?
-Nie,tylko raz z Babi
-Co w niej takiego było?
-Eh.. Była na prawdę świetna musiałem się natrudzić by ją zdobyć,na początku po to by zmieniła zeznania o pobiciu jej kolegi albo ex. Gdyż miałem problemy łatwo mroźna było mnie sprowokować,nadal chyba tak mam.. Spędziłem z nią cudowne dni i noce.. Kochałem za wszystko była odważna.. Zawsze mogliśmy na sobie polegać,nie musiała nic robić a ja tak widziałem tylko ją a ona tylko mnie
-Czemu się rozstaliście?
-Zawiodłem kilka razy,zrobiłem z niej idiotę.. Wkurzył się gdy zaszantarzowałem nauczycielkę i uprowadziłem psa dzięki temu najlepiej napisała egzaminy końcowe,dowiedziała się.
Wkurzył przybyłem na jej osiemnastu urodziny było okey wyłączyła jakiś koleś ją oblał a ja go posiłek a gdy go broniła wściekłe się i uderzyła w twarz.. Potem przyszła do mnie to był koniec.. Nie mogłem pokazać jej się na oczy przeprowadziłem się do Londynu.. Gdyż nie mogłem znieść tego wszystkiego...

(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz