poniedziałek, 18 stycznia 2016

Od Laury cd Nikodema

Gdy weszliśmy do środka zauważyłam że jest bardzo dużo ludzi, w sumie cięzko było by tego nie zauważyć. Było strasznie gorąco co lubiłam. Nikodem przepuścił mnie i szłam pierwsza. Poparu minutach dostaliśmy się do szatni, gdzie zostawiliśmy kórtki. Gdy wyszliśmy poszliśmy na górę. Tam było troszkę mniej ludzi niż na dole.
Podeszliśmy do barku i zamówilśmy sobie po drinku..
- naprawdę jest dużo ludzi - powiedziałam
- mówiłem - uśmiechnął się triumfalnie
Przewróciłam oczami i się zaśmiałam. Po chwili dostaliśmy drinki.
Gdy je wypiłam czekałam na Nikodema, a gdy skończył złapałam go za nadgarstek.
 - idziem tańczyć - zaśmiałam się
Pociągnęłam go na parkiet...
Zaczeliśmy tańczyć. Świetnie się bawiliśmy
- to takie dziwne mieć jakieś 6 lat starszego faceta - zaśmiałam się
- przeszkadza ci to ?
Przybliżyłam się do niego
- absolutnie nie fajnie mieć takiego doświadczonego bad boy'a - powiedziałam patrząc mu głęboko w oczy
Zjechałam w doł aż do jego pasa tak że się o niego otarłam. Obróciłam się do niego tyłem i dalej tańczyliśmy
Nik?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz