piątek, 22 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Laury

Wróciliśmy do środka,poszliśmy a parkiet,skrzywiłem się bo uświadomiłem sobie że Laura najpierw piła a potem wzięła dwa buchy,mam nadzieje że jej nie szarpnie bo będzie nie do życia. Ale o dziwo było spoko jednak bardzo ale to bardzo się do mnie zbliżała nie przeszkadzało mi to ale zastanawiałem się czy nie dodano jej żadnych ekstazy do drinka albo czegoś podobnego.
Nie powiem mój członek dygał i czułem jak pulsuje. Ciężko było przełknąłem ślinę,i starałem się opanować ale po jakimś czsie uznałem że to bez sensu gdyż lepiej być nieobliczalnym
-Kocham Cię
-Ja Ciebie też ..
Po chwili już nie wytrzymałem gdy tylko puściła moją szyję złapałem jej dłoń,oplotłem place i ruszyłem aby zejść z parkietu doskonale znałem zakamarki klubu,poprosiłem o kluczyk przy barze do sali gier.
Po czym zabrałem tam Laurę otworzyłem drzwi weszliśmy i zamknąłem od środka,stały tak piłkarzyki,bilard i stoły do pingla.
Przycisnąłem Laurę do ściany po czym zacząłem namiętnie całować,a dziewczyna odwzajemniała mój pocałunek. Mój przyjaciel Niemal cały czas stał i pulsował coraz bardziej robiąc się twardszy. Po chwili zacząłem ją całować po szyi,splotłem obydwie nasze dłonie,Laura odchyliła głowę do tyłu. Uśmiechnąłem się delikatnie po czym pogładziłem wierzchem dłoni jej policzek
-Zawsze to ja jestem ten niedobry .. i drapieżny .. chce byś dzisiaj ty zdominowała mnie .. pokarz na co Cię stać -szepnąłem całując ją w ucho

<Laura>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz