czwartek, 21 stycznia 2016

Od Laury cd Nikodema

 Nikodem gdzieś poszedł spojrzałam gdzie... Ale po chwili straciłam go z oczu westchnęłam pod nosem..
- twój chłopak - zapytał manu
- tak - powiedziałam już tak trochę smutno
- chyba zazdrosny - powiedział ja spojrzałam mu w oczy - w sumie sam był bym zazdrosny o taką dziewczynę jak ty
- eh nie przesadzaj... nie widziałam się z nim roku i w ogóle - meuknęłam
- czemu ?
- kiedyś ci opowiem - powiedziałam - ja idę do niego pa
- pa - przytulił mnie na pożegnanie i wyszłam z baru
Zauważyłam chłopaka palącego z jego kolegą. Gdy Brad mnie zobaczył poszedł zostałam sama z Nikodemem
- dalej palisz - zapytałam delikatnie i spokojnie'
- jak widać - odparł dość chłodno
Trochę mnie to zasmuciło podeszłam do niego i się przytuliłam mocno do niego ten z góry spojrzał na mnie.
- nie bądź zazdrosny - powiedziałam cicho
- nie jeste...
- proszę nie kłam - westchnęłam
Spojrzałam mu w oczy i pocałowałam go w usta, Wzięłam od niego bez pytania lufkę i wzięłam bucha. Wzięłam dwa razy oddałam mu i znowu go pocałowałam.
Niki ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz