piątek, 22 stycznia 2016

Od Laury cd Nikodema

Uśmiechnęłam sie do niego szeroko i go odepchnęła.  Ten na mnie spojrzał bie wiedząc co się dzieję. Popchnęła go mocno do ściany wcielam jego nafgarski i przystaeilam nad nim do sciany zaczęliśmy sie całować. Włożyłam mu dłoń do spodni i zaczęłam sie nie winnie baeic jego przyjacielem. Zdjrlam z niego po chwili koszulkę i spodnie ten zdjął mi sukienkę. Uśmiechnęłam się pod nosrm. Jego przyjaciel stal na baczność co mnie cieszyło zdjęłam mu spodnie i bokserki. Pocałowałam znowu chłopaka potem policzek,szyja,obojczyki, ramiona, klatka piersiowa, brzuch yr miejsca zaczelam całować delikatnie przejeżdżając po nim pazurami. Zatrzymałam się przed jego przyrodzeniem ukleklam przed nim zaczęłam go masować i pieścić w koncu włożyłam go do ust. Robiłam to bardzo dobrze szybko i glebo slyszalam jak nikodem wzdycha.
Po czasie wstalam spojrzałam mu w oczy i znowu Pocałowałam. Obróciłem sie do niego tyłem zlapalm jego nadgarstki by nic nie robił.  Zaczęłam tyłkiem ocierać sie o jego kolegę.  Ten próbował wejsc we mnie ale mu nie dawałam
Niki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz