poniedziałek, 25 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Laury

Uśmiechnąłem się sam do siebie po czym odpowiedziałem stanowczo
-Niee ..
Po chwili wbiłem się w jej cisną d*pkę,jęknęła a ja wydałem z siebie odgłos zadowolenia a za razem ulgi. Byłem bardzo napalony na nią.
Cieszyłem się,że mogłem nieco zaspokoić apetyt na nią. Kołysałem biodrami w przód i w tył a mój penis wbijał się w nią. Po kilku minutach wydala z siebie jęk a ja z resztą odetchnąłem gdy spuściłem się w nią.
Ogarnęliśmy się oboje całując namiętnie po chwili wyszliśmy z pokoju
Ona poszła do łazienki,po czym wróciła do mnie pocałowała.
Zatańczymy może do dwóch pinesek i wróciliśmy do mojego mieszkania.
Wysiadając auta zabrałem a auta torbę z jej rzeczami i poszliśmy do mieszkania. Wzięliśmy wspólny prysznic i położyliśmy się na kanapę.

*************

Minął ten czas w Dakocie bardzo szybko, dwa miesiące zleciały a nasze di wyglądały zwyczajnie,od rana do wieczora praca,potem kolacja z Laurą weekendy wspólne wypady,kino,dyskoteki,spacery,kolację.
Odwoziłem Laurę na lotnisko w aucie trwała cisza ..
-Wrócisz do Londynu ?
-Jeszcze 3 tygodnie tylko i wracam ..
Przeganialiśmy się na lotnisku po czym odleciała ja wróciłem do mieszkania. Pachniało nią wszystko mi ją przypominało

*************

Wróciłem wspomnieniami do ślubu kolegi kiedy to bawiłem się na wieczorze kawalerskim a Laura na wieczorze panny młodej.
Potem wesele na którym też była zabawa .. cała ceremonia ślubna
byłą piękna,jednak nie byłem w stanie wyobrazić sobie siebie i Laury w takiej sytuacji

*************

Kolejne dni to monotonia praca dom praca .. pisanie z Laurą praca,dom zakupy obowiązki,wypłata, kontaktowanie się ze znajomymi z Londynu

<Laura>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz