czwartek, 21 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Laury

Paliłem a Brad wraz ze mną tylko co innego, nagle przyszła Laura.
Brad od razu wyczuł jak się spinam,postanowił dać nam czas i miejsce na rozmowę więc wycofał się i wrócił do klubu gdzie była Nancy. Zadała mi kilka pytań,widziałem ze nie jest zadowolona że nadal jaram.
Chciałem zaprzeczyć udać,ze nie jestem zazdrosny ale mnie uprzedziła.
Wzięła ode mnie bez pytania lufkę,oddała mi i pocałowała.
Delikatnie odwzajemniłem pocałunek po chwili jednak spojrzałem na nią po czym powiedziałem spokojnie
-Pierwszy i ostatni raz spróbowałaś zioła rozumiemy się ..
-Tak,ale czemu ?
-Bo to jest .. nie dla Ciebie bardzo ryje głowę a jesteś zbyt śliczna ..
-To skoro tak ryje głowę to czemu jarasz ?
-Ja to co innego .. to moje lekarstwo .. na wszystko
-Uzależniony jesteś ?
-Jak od papierosów ludzie ja od tego ale spokojnie mam umiar,pale mniej niż kiedyś bo to g*wno w porównaniu z tym co załatwiałem.
Przytuliłem ją a ona się wtuliła we mnie
-Wracamy do klubu czy masz dość
-Która godzina
-Kwadrans po dwunastej

<Laura >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz