środa, 13 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Laury

Popatrzyłem na nią i uśmiechnąłem się delikatnie była coraz późniejsza godzina dochodziła północ westchnąłem delikatnie
-Chętnie bym z tobą posiedział ale jutro mam na 9 do pracy czyli około 8 muszę wstać a aby mieć siłę muszę się wyspać
-Okey ..
Wyłączyłem TV po czym poszliśmy do mojej sypialni Laura wtuliła się we mnie a ja nastawiłem budzik po czym poszliśmy spać po chwili Laura zasnęła a ja chwilkę po niej.
Budzik zadzwonił o 8 rano wyłączyłem go wstałem po cichu aby jej nie obudzić ogarnąłem się do pracy po czym wziąłem kartkę i długopis
"Czuj się jak u siebie "
P.S Kocham Cię
A na kartce zostawiłem zapasowe klucze do mieszkania.
Wyszedłem z mieszkania przekręcając zamek po czym wsiadłem do auta i pojechałem na budowę. Praca jak zawsze trwała do 17 gdy wróciłem do mieszkania Laura była w domu
-Cześć już wróciłem
Dziewczyna podeszła i pocałowała mnie delikatnie a ja odwzajemniłem pocałunek
-Zrobiłam Zakupy .. gdyż w lodówce pustka była
-Nie miałem czasu .. sorki ..
-Nic się nie stało
Poszedłem do łazienki wykąpałem się i przebrałem
Laura podała mi obiado kolację którą zjedliśmy razem ..

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz