niedziela, 17 stycznia 2016

Od Diany cd Havhe

Po jakimś czasie znudziła mi sie ta zabawa więc chciałam dodać gazu by szybciej wrócić do domu. Gdy zaczęłam przekręcać manetke coś zaczęło sie psuć. Wiec sie szybko zatrzymałam. Zeszłam z motocyklu i zaczelam paczac co jesy.
Nachylilam sie do motocyklu by zobaczyc co jest. W tedy nir patrzyłam co robi Hache.
On zachamowal obok mnie i stanął za mną. Poczułam ze się  gapi ja sie popatrzyłam na niego
https://akgif2.ask.fm/animated_gifs/005/489/041/152/animated/avatar.gif
Wyprostowałam się od razu
- co ty robisz - zapytałam podnosząc brew
- patrze
Westchnęłam wyjęłam telefonu z kieszeni i mu oddałam
- masz ten telefon i sie juz nie gap - mruknęłam
Znowu nachylilam die w końcu zauwazylam usterkę nachylilam sie bardziej i próbowałam ja naprawić
Hache?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz