czwartek, 21 stycznia 2016

O Hache Cd Cassie

Westchnąłem kobiety to są jednak marudne,poszedłem do pokoju swojego wyjąłem swoją czarną koszulkę,a z pułki niżej ręcznik. Po czym przyniosłem jej.Wzięła rzeczy i skierowała się do łazienki. Po chwili szewczyna wyszła,zmierzyłem ją wzrokiem i nie powstrzymałem się do uśmiechu
-O wiele lepiej
-Która godzina?-zapytałam.
-Za cztery dwudziesta-odparł Hache.
-O matko! Tak wcześnie.. Co my będziemy robić?...
Zapominałem ze ten zegarek nie działa wyjąłem telefon po czym odpowiedziałem
-Skłamałem, za piętnaście dwudziesta druga ..
-Aha ..
-Nie wiem,mogę coś zrobić jadłaś hiszpańskie dania ?
-Nie chyba rczej nie ..
-W gotowaniu nie mam sobie równych ..
-Przekonajmy się ..
-Co chcesz
-A Co proponujesz ?
-Meksykańskie leczo ostrzegam ostre,Smażony ryż z oliwkami,Krewetki w boczku,Makaron z krewetkami i oliwkami,
-Makaron z krewetkami i oliwką ..
-Okey to daj mi chwilkę ogarnę się .. i zaraz biorę się za gotowanie
Nalałem wody najpierw do gara nalałem odrobinę oleju i wrzuciłem kluski aby się już gotowały. Poszedłem do swojego pokoju wziąłem czyste dresy i bokserki po czym poszedłem do łazienki,wykąpałem się umyłem włosy wytarłem i ubrałem po czym wyszedłem. Mając na sobie dresowe spodnie. Wyciągnąłem kilka nauczyć rozmrożone krewetki oczyściłem na patelnie pokroiłem oliwki. Wyłączyłem makaron zrobiłem sos i doprawiłem,a potem wszystko na talerze ładnie udekorowałem.
I położyłem na stół ..

http://www.mojegotowanie.pl/var/self/storage/images/przepisy/obiady/aromatyczny_makaron_z_krewetkami_i_hiszpanskimi_oliwkami/4735614-1-pol-PL/aromatyczny_makaron_z_krewetkami_i_hiszpanskimi_oliwkami_popup_watermark.jpg

-Smacznego ..
Wzięła sztućce do reki nawinęła makaron wzięła krewetkę i włożyła do ust
-I jak Ci smakuje ?

<Cassie>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz