czwartek, 21 stycznia 2016

Od Hache Cd Cassie

Cieszyłem się,ze jej smakowało pozmywała po sobie a ja po sobie.
Oczekiwałem buziaka ale ona pocałowała rękę i przyłożyła do twarzy po czym ruszyła do salonu popatrzyłem na jej tyłek .. tak jestem prostoliniowy.
-No nie takiego czegoś się spodziewałem
-Tak mi przykro,że aż wcale ..
Przewróciłem oczami po czym poszedłem za nią
-Mogę Ci zaproponować granie
-W co ?
-Mam Strzelani,fife,jakieś symulatory farmy,statku ..
-Dawaj Fife ..
-No dobra
Podroczyłem konsole i pady po czym wybraliśmy drużyny
Wytłumaczyłem jej jak się steruje i graliśmy najpierw szybki mecz zjechałem ją 8:2 a ona i tak się cieszyła że dwa gole mi strzeliła i to w karniakach. Potem normalny mecz gdzie przegrała ale już lepiej bo wynik był 12:6 ..
-Znowu wygrałem mogliśmy o coś grać . -dodałem ..

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz