poniedziałek, 25 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Laury


Nie no teraz to po prostu myślałem ze padnę,dziewczyna mnie podniecała moje ciało przechodził dreszcz. I czułem napływ pożądania a ona sprytnie go we mnie wzmacniała.
Przełknąłem głośno ślinę i dyszałem gdyż budziła moje żądze.
Niemal była to dla mnie tortura ale cieszyłem się że mogę to przeżyć.
Mimo ze dominuje czułem że jeśli raz mnie Kobieta zdominuje i będzie to Laura to nic się złego nie stanie. Nowe doznania są potrzebne każdemu. Moje prostoliniowe myślenie
kierowało się tylko aby poczuć jak się w nią wbijam usłyszeć jęk i zatracić się w jej wnętrzu
Mój członek pulsował i był twardy domagał się by w nią wejść
-Błagam Cię -wydyszałem
Ona tylko zachichotała po czym powiedziała
-Jaki teraz kulturalny i grzeczny .
-Zawsze taki jestem .. -szepnąłem biorąc głęboki wdech ..

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz