środa, 20 stycznia 2016

Od Rin Cd Magnus

Popatrzyłam na niego po czym westchnęłam nie miałam ochoty obudzić się rano bez ręki albo nie wiem pogryziona lub duszona przez jego psy.
-Czekaj .. !
Odwrócił się i popatrzył na mnie
-Co ?
-No .. serio nie wypuszczaj ich ..
-Spoko .. wyluzuj ..
Zostałam w pokoju który był przeznaczony dla mnie abym mogła tam spać.
Było wygodne łóżko,dziwnie pierwszy raz śpię obcym domu .. a obok mnie nie ma Raizo biedaczek pewnie sie martwi i nie będzie spał.
Westchnęłam przykryłam się i zamknęłam oczy .. zasnęłam ale obudziło mnie stukanie pazurów w nocy zerwałam się i usiadłam na łóżku do pokoju wlazł pies nie wiedziałam który to w duchu modliłam się by był to Giovanni,jednak postałam się nie ruszać może nie podejdzie dopiero teraz opanowała mnie panika kiedy okazało się że do [pokoju wchodzi kolejny pies a raczej chyba suka. Wzięłam tylko głęboki wdech. Pies podszedł do mojego łóżka i zaczął mnie wąchać za to Suka nagle szczekać,nadal siedziałam na łóżku. Nagle usłyszałam jak ktos otwiera szeroko drzwi
-Deneris Giovanni do siebie !
o była Magnus odetchnęłam z ulgą była jakaś druga w nocy ..
-Wszystko okey ?
-Tak .. przestraszyłam się .. Magnus .. zostań ze mną .. proszę ..

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz