czwartek, 21 stycznia 2016

Od Hache Cd Diany

Dina pojechała w swoją stronę a ja w swoją,zajechałem do klubu.
Chwilę rozmawiałem z Dylanem. Po czym pisałem z Cassie sms'y
Zajechałem motorem po jej dom po czym zabrałem na przejażdżkę,potem poszliśmy na pizze. A wieczorem do klubu,za to następnie do mnie na kolację. Została u mnie na noc, rankiem ogarnąłem się poszedłem z buta odprowadzić Cassie i po motor który został przed klubem gdyż wracałem taksówką .Pojechałem na stacje zatankować po czym dostałem sms'a
"Hej jak tam u Ciebie "
"Dobrze a ty nie w pracy ?"
"Nie .. chcesz wpaść bo nuda "
"Nie mam nic przeciwko "
"Za ile możesz być"
"za 20 minut?"
"Czekam"
Wsiadłem na motor zrobiłem rundkę po mieście a potem zajechałem do Diany zapukałem i czekałem aż otworzy drzwi .

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz