niedziela, 3 stycznia 2016

Od Rin Cd Magnus

Uświadomiłam sobie,że bardzo lubię z nim spędzać czas.
Kiedy w ten swój charakterystyczny sposób bajerował aż uśmiech samoistnie pojawiał mi się na twarzy,jednak wiadomo musiałam zachować mimo wszystko jakiś umiar,nie mam w zwyczaju pokazywać otwarcie emocji.
Po chwili Magnus przyniósł kawę i deser jak to uznał na osłodę trudów życia
Uśmiechnęłam się
-Dzięki .. -upiłam łyk kawy i wzięłam łyżeczkę deseru
-I jak
-Przepyszny-wzięłam kolejny kawałek jednak wysunęłam w jego stronę
po chwili chłopak wziął go z łyżeczki ..
-Mhmm dobre
Piliśmy kawę i ja dokończyłam deser
-I jak gotowa ?
-Tak
Wyszliśmy z kawiarni Magnus dał mi jeden kask,założyłam go po chwili on założył swój wsiadł na motor i objęłam go po czym chłopak ruszył

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz