sobota, 2 stycznia 2016

Od Rin Cd Magnus


Tak po chwili Magnus wykorzystał to ze kleią się do niego dziewiczy.
Uśmiechnęłam się tylko,po czym po chwili zaczęłam interesujące rozmowy z chłopakami. Dowiedziałam się to i owo po czym wykorzystałam ich do postawienia drinków wszystkim . Zaskoczył mnie kiedy nagle objął i usiadłam na jego kolanach wpił swoje usta w moje po czym objaśnił mi swój plan. Chciałam zrobić na złość tym dziewczyną dlatego odwzajemniłam pocałunek Magnusa.
-Całkiem nieźle całujesz-oznajmił
-Nie szczerz się tak .. -uśmiechnęłam się
-Podobało Ci się co ?
-Zostawię to bez komentarza-udałam nieco obojętną
Wstaliśmy z kanapy potańczyliśmy jeszcze trochę ,nagle do Magnusa podszedł jego jakiś chyba znajomy. Chłopak spojrzał na mnie po czym szepnął
-Zaraz wracam
i odszedł z jakimś kolesiem
Nagle zobaczyłam Nikodema i Laurę oraz jakąś dziewczynę i chłopaka
Za nim się obejrzałam chłopak zaprosił mnie do tańca
-Dylan jestem ..
-Rin ..co to za dziewczyna ? znasz ją
-Co a tamta to Dina .. coś nie tak ?
-Nie okey
~Cassie,Laura,Dina pięknie się bawisz braciszku ..
Nagle Magnus postanowił mnie odbić,ale reakcja Dylana była
zaskakująca
-Spi*dalaj ..Magnus -popatrzył mu w oczy
odsunęłam się ale wpadłam na kogoś
-Rin co ty tu robisz miałaś być w domu a nie szlajać się z tym sku*wielem-warknał niemal Nikodem i złapał mnie za nadgarstek
-Wy wszyscy się znacie ?
-I to za dobrze-powiedział ostro Nikodem
Za chwile do Magnusa podszedł jego kumpel
-Mówiłem,że tu są ..

<Magnus>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz