piątek, 1 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Laury


Laura była dziwnie zamyślona,ale okey podjechałem do nowego pubu.
Wyszliśmy z auta które zamknąłem, Po wejściu do środka i rozejrzeniu się ustaliliśmy jedno jest dużo ludzi i chyba nikogo nie znamy.
Wziąłem ją na parkiet i zaczęliśmy tańczyć, po kilku piosenkach ktoś ją odbił a ja potańczyłem trochę z innymi dziewczynami.
Nagle zobaczyłem Laure która idzie w moją strone i stronę dziewczyny tańczącej ze mną
-Diana .. !
-Laura
Dziewczyna z która tańczyłem przytuliła sie do Laury
-Aham czyli się znacie ?
-Tak Diana to moja przyjaciółka,pracujemy nawet razem. a to jest Nikodem
-Poznaliśmy się podczas tańca oznajmiła Diana
Całą trójka poszliśmy do baru po czym postawiłem dziewczyną drinki a sam walnąłem shota

<Laura>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz