piątek, 1 stycznia 2016

Od Camerona Cd Katy

Popatrzyłem przelotnie na dziewczynę po czym uśmiechnąłem się
-Kiedy dziewczyna proponuje nie wolno odmawiać
Po chwili wyszedłem z niej, dziewczyna wzięła go w ręce i zaczęła nim poruszać po chwili wzięła go do buzi, przeszły mnie ciarki ale byłem w wniebowzięty, to było przyjemne nawet bardzo [o kilku minutach wyjęła go z buzi a ja spuściłem się na nią.
-Jesteś świetna
Założyłem bokserki po czym wyjąłem z szafy koszulkę którą jej rzuciłem
-Zakładaj i idź się wykąpać
Dziewczyna złożyła majtki i moja koszulkę po czym skierowała się do łazienki,założyłem bokserki po czym koszulkę.
Akurat reszta się zbierała tez do wyjścia pożegnałem się z nimi i zamknąłem dom. Kiedy Katy wyszła z łazienki ja wszedłem i wziąłem prysznic po kilku minutach wyszedłem. Katy zmywała w kuchni paradując w mojej koszulce która jej dałem zaszedłem ją od tyłu i złapałem za tyłek.
Dziewczyna odwróciła się i popatrzyła na mnie
-Dzięki Katy ze zmywasz ..
Po chwili poszedłem sprzątnąć resztę .. chwile myślałem
-Jak chcesz to zostań na noc,bo nie chce mi się ciebie odprowadzać i pewnie tobie ubierać w sukienkę i wracać po ciemku do domu

<Katy>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz