niedziela, 3 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Laury


Zanim postanowiłem zniknąć spędziłem jeszcze kilka dni w Londynie.
W tym czasie zamykałem sprawy z Cassie,chłopakami musiałem o wszystko się troszczyć. O to By Anastazja dotarła bezpiecznie do Hiszpani, miała tam kolegę który jej kiedyś pomagał więc to do niego się udała
Uświadomiłem sobie ze Rin tu zostanie ze względu na Magnusa. . Poprosiłem by Hache miał na oku Lure i Cassie. Tak samo Dylan nie musieli się z nimi zapoznawać po prostu pilnować by nic im się nie stało.
Biłem się z myślami czy oddawać się w ręce policji jednak jeśli to zrobię już nigdy nie wrócę tutaj. Poprzeginam się z Rin po czym spakowałem się i pojechałem na lotnisko,kupiłem bilet i pojechałem do Stanów Zjednoczonych do Dakoty Północnej.

***************

Znalazłem tam mieszkanie mała kawalerka sprowadziłem tutaj już moje Ferarii i motor oraz zdążyłem się zadomowić tak jak mówiłem zerwałem kontakt ze wszystkimi,znalazłem pracę na budowie .. i starałem zapomnieć o swojej przeszłości.

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz