niedziela, 3 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Laury

-Nikodem... ja cię proszę nie oddawaj się w rękach policji.... wiesz nie ważne że zależy mi na tobie, proszę nie przerywaj.... zbyt mi zależy na tym, na tobie proszę nie oddawaj się policji zrób to dla mnie proszę cię ja ci wybaczam za to wszystko bo mi na tobie zależy... wiem jesteś na siebie zły ale proszę
-Tak będzie lepiej -powiedziałem i rozłączyłem się
Wiedziałem że Cassie jest na mnie zła ale też musiałem jej to wszystko powiedzieć,zapukałem do niej była wściekła nie chciała mnie wpuścić jednak się sam wprosiłem
-Wyjdź ! nigdy nie wracaj !
-Cassie spokojnie,daj mi tylko coś powiedzieć pięć minut mi daj a obiecuje ze mnie nigdy więcej nie zobaczysz .. tylko pięć minut
-Dobra ..
Opowiedziałem jej o wszystkim po czym wyszedłem z mieszkania.
Spojrzałem na telefon Laura jeszcze kilkakrotnie do mnie dzwoniła
Wyłączyłem go i pojechałem do domu.
Rozmawiałem z siostrami jednak Anastazja i Rin nie chciały jechać do Hiszpanii chciały bym został tu z nimi. Jednak wiedziałem że nie mogę.
Wyjaśniałem siostrą w jakim bagnie się znajdujemy Anastazja dała się przekonać ale Rin już nie .. Po chwili włączyłem telefon ..

<Laura>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz