niedziela, 3 stycznia 2016

Od Laury cd Nikodema

-Tak będzie lepiej -powiedział i rozłączył się
Spojrzałam na telefon i westchnęłam. Dzwoniłam do niego jeszcze trochę ale po jakimś czasie dałam spokój. Skoro powiedział ne to jakoś to uszanuję..
Po 5 dnia wyszłam w końcu ze szpitala. W tym czasie nie dostałam rzadnej wiadomości od Nikodema. Zastanawiałam się co może się z nim teraz dziać...
Wróciłam do zamku... 
Od tej chwili gdy Nikodem znikł z mojego całego życia ono zaczęło być nudne.
Chociaż że chodziłam na imprezy nie za dobrze się bawiłam
Siedziałam cały czas na kanpie patrząc w jeden punkt
Po prostu było mi źle że go nie było...
Diana jakoś mnie wspierała ale nic to za bardzo nie dało..
Chciałam się dowiedzieć co z nim jest
Pytanie... Jak się dowiedzieć?
Nik? Brak weny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz