niedziela, 3 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Cassie

Ostatnie dni to był koszmar, po kłótni z Laurą pokłóciłem się z Dianą.
Potem okazało się że Laure mają te czarne typu chcące zemścić się na mnie.
Nie zostało mi nic innego jak oddać się w ich ręce . Tak najpierw wszystko nawalam a potem jakoś to usiłuje minimalnie naprawić. Okazało się że Laura jest w ciężkim stanie pobita i zgwałcona. Po udanej akcji zabrałem ją do szpitala i powiadomiłem rodzinę. Potem wróciłem do mieszkania.
Postanowiłem ze napiszę list do Laury,tak list pożegnalny. Nie mogę tutaj zostać,pora zamknąć ten rozdział odzyskałem Anastazję dla Alicji było za późno obie siostry chciałem wysłać do Hiszpanii by tam zaczęły nowe życie
a sam oddać się policji. Wszystko to zawarłem w liście do Laury i zawiozłem go do szpitala zostawiając na półce obok,potem zrobiłem rundkę po mieście. Zadzwoniła Laura nie odebrałem potem kolejny raz tym razem odebrałem
--Nikodem... ja cię proszę nie oddawaj się w rękach policji.... wiesz nie ważne że zależy mi na tobie, proszę nie przerywaj.... zbyt mi zależy na tym, na tobie proszę nie oddawaj się policji zrób to dla mnie proszę cię ja ci wybaczam za to wszystko bo mi na tobie zależy... wiem jesteś na siebie zły ale proszę
-Tak będzie lepiej -powiedziałem i rozłączyłem się
Wiedziałem że Cassie jest na mnie zła ale też musiałem jej to wszystko powiedzieć,zapukałem do niej była zła nie chciała mnie wpuścić jednak się sam wprosiłem
-Wyjdź ! nigdy nie wracaj !
-Cassie spokojnie,daj mi tylko coś powiedzieć pięć minut mi daj a obiecuje ze mnie nigdy więcej nie zobaczysz .. tylko pięć minut
-Dobra ..
-Słuchaj,wiem że zachowuje się jak się zachowuje ale to się dzieje za szybko wszystko, przyjechałem bo miałem dać Laurę w zamian za siostry w ramach okupu,ale nie sadziłem że się przywiąże,chcieli mnie zwabić porywając wtedy Ciebie,to samo z Laurą dopiero co odzyskałem siostry
nie odzywałem się bo było wiele zamieszania,ale postanowiłem że wyślę siostry do Hiszpanii a sam kończę z tym wszystkim pożegnałem się z Laurą chce pożegnać się i z tobą kiedy już będę pewny że wszystko co planowałem się spełniło oddam się w ręce policji i przyznam do wszystkich zarzutów .. dlatego Chce się tylko pożegnać spokojnie

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz