sobota, 2 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Diany


Dziewczyna cały czas podgadywała,wiem ze nie jestem z Laurą a do mojej natury nie należy pilnowanie się jednej dziewczyny. Po prostu jak to ujmuje lubię smakować gorzej jak trafisz na ta która na prawdę świetnie smakuje.
Spojrzałem na Diane uśmiechnąłem się tylko nagle zobaczyłem Dylana.
Poszedł do nas zbił ze mną piątkę
-Siema Nikuś ..
-Cześć Dylan ..
-Twoja ?
-Nie .. -odpowiedziałem
Ten od razu jak na zawołania przysunął się do niej ale nadal patrzył na mnie
-Słuchaj mam coś dla ciebie ..
-Biała dama ?
-To co lubisz ..
Spojrzałem na Dianę po czym uśmiechnąłem się
-My zaraz wracamy
Wraz z Dylanem poszliśmy do wolnego stolika a on posypał po kresce.
Sobie i mi .. po chwili wciągnęliśmy,siedzieliśmy obok siebie na kanapie
-Czekaj jak na tam ma Cassie ?
-Tak ty znasz Cassie ta to Dina a tam gdzieś jest Laura
-No proszę trzy..
Wzruszyłem ramionami po chwili tak jak się spodziewałem
Dina usiadła pomiędzy mną a Dylanem a Laura przyszła i usiadła obok mnie pijąc drinka

<Dina/Laura>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz