sobota, 2 stycznia 2016

Od Hugh'a Cd Cassie

-No i czego się wstydzisz?-rozejrzałem się po pokoju-Adam i Ewa żyli nago.
Dziewczyna prychnęła.Położyłem się na łóżku i patrzyłem na poczynania Cassie.
-Co się tak patrzysz?-zmrużyła oczy.
-Po to mam oczy-odpowiedziałem,położyłem głowę na poduszkę.
-Zawsze możesz się gdzie indziej patrzeć.-burknęła.
Uśmiechnąłem się szeroko.
-To zabrzmiało dwuznacznie-zaśmiałem się.-Kładź się,nie będziesz tak stała całą noc-poklepałem miejsce obok.
Niepewnie położyła się na łóżku.
-Przecież cię nie zgwałcę,chyba.-zgasiłem lampkę,która stała na stoliku nocnym.
-Chyba?-pomimo ciemności mogłem wyczuć,że się uśmiecha.
-Nigdy nie zgwałciłem kogoś,ktoś musi być pierwszy-uśmiechnąłem się pod nosem.
-Teraz to nie wiem czy mam płakać czy mam się bać.-blondynka leżała plecami do mnie.Przysunąłem się i przytuliłem się do jej ciepłych pleców.-Nie za dużo?
-Zabrałaś kołdrę,a więc nie marudź.-mruknąłem.

<Cassie?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz