sobota, 2 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Diany


Rozejrzałem się po czym przeniosłem wzrok na Dianę która złapała mnie i pociągnęła na parkiet,przewróciłem oczami po czym zanim zaczęła
-Mód się bym się nie wkręcił
Dziewczyna posłała mi tylko łobuzerski uśmiech. Po czym zaczęliśmy tańczyć.
Dina na prawdę wiedziała jak się poruszać,w takim sensie ze wyglądało to bardziej jak zachęcanie do czegoś niż taniec. Ale nie powiem podobało mi się,niestety takie gierki mnie kręcą.. Złapałem ją za tyłem i przyciągnąłem do siebie .. po czym szepnąłem
-Nie zapominaj że to tylko taniec nic więcej
Ona rzuciła mi figlarne spojrzenie uśmiechając się. Po jakimś czasie wróciliśmy do baru nie powiem miałem okazję ją troszkę podotykać
podczas tego tańca, po chwili zobaczyłem jak Laura nadal tańczy z kimś
Nagle Diana wyrwała mnie z zamyśleń

<Diana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz