sobota, 2 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Cassie


Ta cała sytuacja była zaskakująca chwilę rozmawiałem z Cassie
-No sorry, wolę mieć ciebie jako kolegę, niż raz się z tobą kochać i potem cię stracić-powiedziała
Uśmiechnąłem się delikatnie
-Zbieramy się ..
Wyszliśmy z tego miejsca,poszliśmy do mojego motoru dałem jej kask.
Cassie złożyła go na głowę,a ja złożyłem swój po chwili odpaliłem motor i ruszyłem. Nie miałem po co wracać do bazy po prostu pojechałem odwieść Cassie do domu. Zatrzymałem się przed budynkiem,dziewczyna zsiadła z motoru zdjąłem swój kask i mi go podała
-I teraz gdzie jedziesz ?
-Nie wiem .. pewnie do swojego domu-odpowiedziałem
-Czy do Laury ?
Wzruszyłem ramionami po czym spojrzałem na nią
-Dla twojej wiedzy nie jestem parą z nią, to jest taki układ jak między mną a tobą, i wieloma dziewczynami
-Czyli jestem jak one ?
-Nie ..
-Tak powiedziałeś ..
-Po protu tłumacze Ci że ja i Laura nie jesteśmy parą.
-Ale wolisz ja ode mnie ? prawda ?
Popatrzyłem na Cassie po czym powiedziałem to co uważałem
-Są dziewczyny które po jednym numerku zostawiam a są takie do których wracam częściej -powiedziałem zakładając kask na głowę
<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz