sobota, 2 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Cassie

Dobra byłem naprawdę zaskoczony kiedy nagle wyleciał Tygrys i skoczył na mnie. Przez chwilę zastanawiałem się co się dzieje,czy on mnie tak nienawidzi ze chce mnie zjeść .Widziałem go już kiedyś z Cassie na spacerze i też taki był w stosunku do mnie. Oczywiście musiał rozwalić mój motor,nie miałem na początku ochoty zostawać u Cassie ale jednak namówiła mnie a raczej zaciągnęła do siebie. Nic nie chciałem ani nie potrzebowałem oba tygrysy zamknęła w innym pokoju. Czułem się i tak niepewnie nie mógł bym mieszkać pod jednym dachem z dwoma tygrysami. A chwilowo jestem w jednym domu z Tygrysem który mnie nienawidzi. Usiedliśmy na kanapie z Cassie i zaczęliśmy oglądać jakiś film zaskoczyło mnie pytanie Cassie
-Mnie byś tak zostawił?
Przez chwile naprawdę nie ogarnąłem o co jej chodziło za nim moje szare komórki się pobudziły minęła dłuższa chwila, Gdy załapałem mniej więcej o co jej chodziło odpowiedziałem spokojnie
-Gdybym Cię miał zostawić to po spotkaniu pierwszym gdzie dałaś mi „kosza” i drugim gdzie wpadł Hugh już bym się do ciebie nie odezwał nie obchodziłoby mnie to ze jacyś ludzie Cie porwali i nie narażał bym swoich ludzi,nie jesteś pustą blondi na jedną noc tylko przyjaciółką na lata .. może kiedyś kochanką-zaśmiałem się Cassie popatrzyła na mnie uśmiechając się delikatnie
<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz