piątek, 1 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Cassie

Jaka ta dziewczyna jest uparta gorsza od osła. Zajechałem na miejsce zaparkowałem po czym poszedłem do miejsca spotkania było nas tam 16 ludzi, usiadłem zaraz obok Dylana i zaczęliśmy obmyślać plan nagle weszła Cassie usiadła na końcu przy ścianie. Widać było że nie są oni zadowoleni z jej obecności. Tak każdy pomyślał to samo będzie nam przeszkadzała i wadziła
-Kto to ?
-To jest Cassie, ta ich przynęta .. -mruknąłem
Przez chwile była burza mózgów po czym wymyśliliśmy plan idealny
-Cassie będzie przynętą z nią pójdzie 2 szpiegów którzy będą informowali kolejną szóstkę która będzie zabezpieczeniem dwóch a autach. Ja i Dylan wejdziemy na końcu gdy zrobi się naprawdę gorąco a reszta będzie zabezpieczała tyły-powiedziałem

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz