niedziela, 3 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Cassie

Popatrzyłem na nią po czym uśmiechnąłem się
-Tak idź jak masz mi z głodu umierać.
Chwile jeszcze leżałem i zastanawiałem się nad pewnymi
rzeczami po chwili jednak wstałem ogarnąłem się i poszedłem wraz z nią zjeść przy śniadaniu panowała cisza.
-Mam kilka planów,wiec odezwę się do ciebie jak będę miał czas okey
-Okey .. zbierasz się ?
-Tak
-A motor ?
-To mój kłopot
-Podwiozę Cię
-Nie ma potrzeby
Podszedłszy do niej złapałem w pasie i przyciągnąłem do siebie całując namiętnie,Cassie odwzajemniła pocałunek.

************

Po powrocie do mieszkania zakupiłem nowy motor i pojechałem do Laury.
Poszliśmy razem do kina a potem na przejażdżka,niestety mieliśmy spore kłopoty,zostaliśmy uprowadzeni a w sumie ona
Przyznałem się Laurze ze miała być zapłatą zamian za nią miałem odzyskać dwie moje siostry,gdy moi kumple wkroczyli do akcji sprawa się rozwinęła co prawda odbiegłem Anastazję i Laurę . Jednak zostałem ranny.Laura odwiozła mnie do szpitala i zniknęła. Gdy lekarze mną się zajęli i wyciągnęli kule uciekłem ze szpitala. Na drugi dzień czekała mnie praca u Laury jednak dziewczyna nie chciała mieć ze mną nic wspólnego skończyło się na tym,że pobiłem jej brata i zwolniłem się.
Odjechałem na motorze i ścigałem się dla rozrywki z jakimś kolesiem.
Mój kontakt z Laurą się urwał

*************

Cztery dni po tym jak spędziłem noc u Cassie zdzwoniłem do niej około jedenastej.
-Cześć masz dzisiaj czas
-Myślałam,że się nigdy nie odezwiesz
-Miałem sporo spraw na głowie przepraszam masz dzisiaj wolny dzień

<??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz