piątek, 1 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Cassie

Popatrzyłem na nią po czym przewróciłem oczami westchnąłem i wstałem
-Kładź się ja idę d łazienki,
Powiedziałem poszedłem pod prysznic po czym wyszedłem bokserkach a Cassie leżała na ziemi
Usiadłem obok niej po czym popatrzyłem na nią i pokiwałem przecząco głową
-To,ze zapłaciłem to nie po to bym spał na łóżku a ty na podłodze a to że byśmy dzielili ze sobą
mała przestrzeń nie oznacza,że zaraz Cie przelecę na pewno nie bez twojej zgody sam strzeliłem w jaja gwałcicielowi skoro wymierzam takie kary innym sam tez musiał bym sobie tak zrobić
mam swój honor i swoje zasady mimo że może nie widać tego po mnie nie działam jak ten cały chory system -powiedziałem podając jej rękę uniosła się po czym położyła na łózko obok mnie.
Przykryliśmy się kłodą leżałem na plecach rece miałam pod głową z tyłu i patrzyłem na sufit po chwili zgasiłem światło
-Dobranoc .. -szepnąłem

<Cassie ;D >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz