piątek, 1 stycznia 2016

Od Cassie CD Nikodema

Przekręciłam oczami i przeturlałam się na ziemię, przy zetknięciu rozległ się cichy huk.
-Cass-jęknął Nikodem.
Uśmiechnęłam się. Usłyszałam jak chłopak wstaje i podchodzi do mnie, nie zapalił światła. Wziął mnie na ręce, a ja wtuliłam się w niego.
Ten położył mnie na łóżko, jednak ja go nie puściłam.
-Idź spać-powiedział chłopak.
-Ale mi się nie chce-odparłam.
Puściłam go, jednocześnie padając na łóżko.
Ten poszedł z drugiej strony. Pociągnęłam do siebie kołdrę, położył się na pościeli i złapał ją. Nie chciałam mu jej oddać, więc pociągnęłam tak mocno, że spadłam z łóżka. Cicho jęknęłam.
Leżałam tak, w końcu usiadłam i spojrzałam na leżącego Nikodema. Wzięłam poduszkę i podłożyłam sobie pod głowę.
-Ty nie dasz za wygraną?-zapytał.
-Nie-odparłam.
Ten westchnął. Położył się na łóżku tak, że jego głowa wychodziła po za nie. Spojrzał na mnie.
-Nudzi mi się-mruknęłam.
-Cassie-zaczął.
-Ale mi się nie chce spać-przerwałam mu.
Rzuciłam go poduszką i wstałam. Oddałam mu kołdrę i usiadłam na krześle. Wyjęłam telefon i włączyłam fb..

Nikodem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz