piątek, 1 stycznia 2016

Od Jacoba Cd Reece

Spotkałem na spacerze z Kumplem dziewczynę bardzo sympatyczna i energiczna. Kumpel cieszył się że wraz z dziewczyną przyszła i jej sunia.
Na psy warczy a tak to to gentlemen. Po chwili temat zszedł na konie.
-Pierwszy raz wsadził mnie na konia jak miałam roczek
-Świetnie bo mój młodszy brat też ma konia,a zaraz obok nas jest ogromny las a potem pola, wiec jak byś kiedyś chciała to zapraszam
-Miło i to bardzo na pewno skorzystam .. dawno nie jeździłam w sumie
-Będziesz miała okazję
Kumpel chciał się bawić z Choco więc spuściłem go. Reene dała znać swojej że może się bawić. i Psy od razu zaczęły ganiać po parku razem.
A my ruszyliśmy spacerem ..
-To czego ciekawego się o tobie dowiem ?-spytała
-Jestem mechanikiem ..
-To fajnie jak mi coś nawali to skorzystam z usługi
-Okey .. a ty czym się zajmujesz na co dzień ?
-Pracuje w kawiarni ..
-O To tez ładnie .. jedynaczka ?
-Nie mam młodszego brata
-To tak jak ja

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz