piątek, 1 stycznia 2016

O Scotta Cd Margaret

Fajnie ze Margaret zgodziła się iść ze mną na pizze. Byłem bardzo głodny.
Po drodze rozmawialiśmy ze sobą,miło ze,ludzie tak mnie odbierają.
Po tym jak zamówiliśmy Pizze zaczęła się rozmowa,nadal na temat schroniska. Dziewczyna miała też bardzo dobre serce,było to po niej widać.
-Margaret to bardzo miłe z twojej strony,ale bardziej niż pieniądze są potrzebne nowe domy. Ta sesja to i tak bardzo dużo. W wolnym czasie po prostu jak nie masz co robić to dzwoń i razem ze mną możesz przychodzić i pomagać.
-Tylko,że ja nie wiem kiedy mam wolne różnie to wszystko się układa
-Wiem ale w wolnym czasie dniu bez pracy .. psiaki Cię polubiły
-Serio ?
-Tak a szczególnie chyba Torso
-Który to ?
-Pokarz aparat ..
Dziewczyna wyjęła aparat i podała mi go znalazłem zdjęcie Torso po czym pokazałem jej

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/b3/4c/55/b34c555ce6d7a00f7ae008dad93d19ec.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/67/f3/d6/67f3d649b767421599f399d02f6f6d93.jpg

Dziewczyna przyjrzała się po czym uśmiechnęła
-Faktycznie .. bawiłam się z nim chwilę po tym jak zrobiłam mu zdjęcia
-Nom ..
Kiedy pizza została podana zabraliśmy sie do jedzenia

<Margaret>

Spacerowałem z Kumplem podeszła do nas jakaś dziewczyna i jej rozbawiony pies. Niestety Kumpel dogaduje się tylko z suczkami.
Dziewczyna zagadała a ja podłapałem rozmowę zaskoczyła mnie tym ze jeździ motorem a tym bardziej ścigaczem
-No tak,ale okey nie ma sprawy mogę zrobić przegląd to jak coś to prywatnie to zrobię u siebie,bo warsztat zawalony jest .. tak w ogóle jestem Jacob Hult
-Margaret .. Hult coś mi mówi to nazwisko
-Nie wiem mże znasz mojego młodszego brata Scotta łazi z psami
-A tak znam go jesteście braćmi ?
-Tak rodzeni jestem trochę od niego straszy ..
Popatrzyła na mnie po czym uśmiechnęła się
-To gdzie mam podprowadzić motor ?
-Masz teraz wolną chwilę ?
-No ..
-To możesz przyjść pokarzę Ci gdzie to jest ..

<Margaret>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz