poniedziałek, 4 stycznia 2016

Od Hache

Nie ma to jak kolejny piękny dzień,dlaczego piękny ? a ni dlatego że mój motor pięknie odpalił i płynnie wyjechałem nim na drogę.
Był ranek postanowiłem jechać przez miasto,był spory ruch na ulicy i ludzie stali w korkach,przemykałem się między samochodami,nagle byłem zmuszony jednak ustać. Jakaś grupka dziewczyn przechodziła przez psy,nie mam w zwyczaju zakładania kasku. Nieco przy gazowałem i tłumik dał znać o sobie w cudownym warczeniu.
-Ej ty czarna ! -krzyknąłem do przypadkowej dziewczyny o ciemnych włosach
odwróciła się i spojrzała na mnie
-Tak do Ciebie krzyczę !
Ta tylko spojrzała na mnie po czym pokazała mi środkowy palec
Akurat światła się zmieniły i ruszyłem rozbawiony.

******************

Jeździłem po Londynie spotkałem kilku przypadkowych motocyklistów.
Nie trzeba było nawet się pytać,w ich żyłach tak jak w moich płynęła benzyna której zapach uwielbiałem. Ręka na gazie i tylko zmiana biegów oraz rosnące cyfry na liczniku,wolna pusta droga i podburzający dźwięk silników innych. Mimo ze chce zacząć tutaj nowe życie,nie przestanę się ścigać,to moje życie. Po małej rywalizacji zbiliśmy żółwika i każdy pojechał w swoją stronę. Jechałem sobie spokojnie "żartowałem" na pełnym gazie no w mieście zwolniłem odrobinę nagle ktoś wyszedł na pasy ledwo zahamowałem a raczej wyminąłem ową dziewczynę.
Skoczyło mi ciśnienie a ta szła dalej,zajechałem motorem na róg ulicy zsiadłem z niego i poczekałem aż dziewczyna wyjdzie z za rarogu.
Nie musiałem długo czekać
-No proszę ... lubisz tak być rozjedzona ?
-O Co Ci chodzi ?to ty gnałeś jak wariat
-Chyba Cię już dzisiaj widziałem .. a no tak czarna -zaśmiałem się

<Dziewczyna>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz