piątek, 1 stycznia 2016

Od Diego Cd Stelli

Nie rozumiem na co te rozmowy i gatki ale okey. Nie są to mi informacje niezbędne to funkcjonowania.
Wziąłem łyk swojej kawy po czym chwilę wytężając umysł bo nie wiedziałem co zrobić dalej.
Nie spotykam się z dziewczynami,zazwyczaj na kilka minut gdy zaczepiają mnie podczas spaceru z psami. Byłem zmieszany bo nie wiedziałem co robić teraz. Spojrzałem na zegarek po czym uświadomiłem sobie ze zostało mi niewiele czasu. Po wypiciu kawy poszliśmy w stronę Parku gdy dotarliśmy do niego odezwałęm się tylko krótko i na temat
-Przepraszam,mówiłem mało dzisiaj czsu mam za godzinę idę do pracy
-Okey,do zobaczenia ?
-Tak,gdybyś coś napisz .. -powiedziałem po czym odszedłem
Po powrocie do mieszkania zabrałem Shire i Lucyfra na kilku minutowy spacer,a potem ogarnąłem się i poszedłem do pracy znowu ciężkie popołudnie i noc. Po powrocie nad ranem poszedłem spać.
Obudziłem się w [południe ogarnąłem dałem psom jeść sam zjadłem śniadanie i wyszedłem z nimi na dwór

<Stella>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz