piątek, 1 stycznia 2016

Od Camerona Cd Katy


Podczas domówki jak to domówki alkohol,muzyka,gadka gdy już każdy był dziabnięty zaczęło się robić ciekawie a kamera,przestała nagrywać gdyż pokazuje się to co dobre a nie najlepsze. Tańcząc z dziewczynami z każdą zamieniałem kilka słów zdań. Dobrze mi się tańczyło z Katy. Kiedy naprawdę karzdy był już pod wpływem różne rzeczy zaczęły się dziać Erika lizała się z Patrikiem A chłopaki siłowali się na ręce Rin zaś wyszła bo umówiła się jeszcze z jakimś chłopakiem. Scott i Jacob też się zmyli bo jutro mają robotę została tylko najbardziej wytrwała ekipa. Katy siedziała obok mnie przygryzając wargi. Mierząc mnie wzrokiem bardzo znanym mi. W sumie co mi tam,złapałem ją w tali i przyciągnąłem do siebie po czym pocałowałem namiętnie,dziewczyna wydała z siebie śmiech. I odwzajemniła pocałunek,muzyka nadal głośno grała niestety ale Erika i Patryk zajęli mój pokój, więc musiałem wykazać się odrobiną cierpliwości. Był to szybki numerek bo dług nie czekałem. Wziąłem Katy za rękę i pociągnąłem do swego pokoju zamykając drzwi na wszelki wypadek ..

<Katy>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz