środa, 13 stycznia 2016

Od Diany cd Hache

Hache złapał swój telefon pokazując mi go . Albo to zrobie albo nir... zaczelam jechać. Gdy przejechałam obój niego zabralam mu telefonu
- teraz go już nie masz * zaśmiałam się
Ten na mnie spojrzał zdeziertowanh
- no nie patrz sie tak - zaśmiałam  się
Caly czas chichotalam pod nosem patrząc na jego minę wsadziłam telefon do przedniej kieszeni
- czarna - odparł
- huderlak - zaśmiałam się pokonując język.
- ja huderlak?  - zapytał patrząc na mnie podnosząc równocześnie brew
- ja huderlak?
- przestań - powiedział
- przestań - popugowalam go
- czarna przestań
- czarna przestań - zachichotalam
- Hache jest przystojny
- Hache jest przystojny
- co powie Hache tp tp zrobie
Tutaj sie zamyśliłam
- co powie Hache tp tego nie zrobie - zmieniłam końcówkę
Zaczęłam się śmiać i ruszyłam
Hache?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz