środa, 13 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Laury

Wiedziałem,ze jej reakcja taka będzie,znałem cenę ryzyka ale uwielbiałem jego smak. To nie będzie proste ale ja uwielbiam wyzwania.
Jeszcze chwilę myślałem ale Laura mi przerwała
- A tak szczerze byś wziął kasę od moich dziadków gdyby no nie wiem... dali ci z 25 milinów i powiedzieli żebyś się ode mnie odczepił, byś się zgodził ?
Zmarszczyłem czoło po czym nic nie odpowiedziałem tworząc chwilę niepewności i wykorzystując to że patrzy swoimi pięknymi oczami w moje w takim napięciu miałem ochotę się roześmiać ale zachowałem powagę.
-Robię to co chcę, i kasa mnie nie obchodzi .. wiec nie
Nagle zobaczyłem dziwny grymas na jej twarzy .. za pewne chciała usłyszeć coś w stylu "Kocham Cię więc nie,albo zatęskniłbym się na śmierć ale nie mówię tego co ktoś chce usłyszeć "

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz